Postup při reklamaci

Postup při reklamaci v Bikeshopu

V Bikeshopu se snažíme zajistit, aby byli naši zákazníci vždy spokojeni s nákupem. Pokud však dojde k problémům s výrobkem, nabízíme jednoduchý a přehledný postup pro vyřízení reklamace.

1. Identifikace problému

  • Zjistěte závadu: Nejprve pečlivě zkontrolujte produkt a zjistěte, jaký problém se vyskytl. Pokuste se problém detailně popsat, abychom mohli reklamaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřídit.

2. Příprava potřebných dokumentů

  • Doklad o nákupu: Připravte si doklad o nákupu (fakturu nebo účtenku), který je nutný k uplatnění reklamace.
  • Záruční list: Pokud byl k produktu přiložen záruční list, připojte jej k reklamaci.

3. Kontaktování zákaznické podpory

  • Telefonicky nebo e-mailem: Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle [telefonní číslo] nebo e-mailem na adrese [e-mailová adresa]. Popište problém a přiložte fotografii nebo video závady, pokud je to možné.
  • Formulář pro reklamaci: Můžete také vyplnit formulář pro reklamaci na našich webových stránkách www.bikeshop.cz/reklamace. Vyplňte všechny požadované údaje a přiložte potřebné dokumenty.

4. Odeslání reklamovaného zboží

  • Balení produktu: Pečlivě zabalte reklamovaný produkt, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
  • Přiložení dokumentů: K balíku přiložte kopii dokladu o nákupu, záruční list (pokud je k dispozici) a vyplněný reklamační formulář.
  • Adresa pro zaslání: Odesílejte balík na adresu: Bikeshop, [adresa prodejny/skladu].

5. Vyřízení reklamace

  • Potvrzení přijetí: Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky o přijetí reklamace.
  • Posouzení reklamace: Reklamaci posoudíme co nejdříve, obvykle do 30 dnů od přijetí reklamace. V případě potřeby vás budeme kontaktovat s žádostí o další informace.
  • Rozhodnutí: Po posouzení reklamace vás budeme informovat o výsledku. Pokud bude reklamace uznána, nabídneme vám opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.

6. Závěrečná fáze

  • Oprava nebo výměna: Pokud bude produkt opraven nebo vyměněn, zašleme vám jej zpět na naši náklady.
  • Vrácení peněz: Pokud bude reklamace uznána a zvolíte vrácení peněz, částka bude převedena na váš bankovní účet do 14 dnů od rozhodnutí o reklamaci.

Kontaktní údaje

  • Telefon: [telefonní číslo]
  • E-mail: [e-mailová adresa]
  • Adresa: Bikeshop, [adresa prodejny/skladu]

V Bikeshopu se snažíme vyřídit všechny reklamace co nejrychleji a nejefektivněji, aby byla vaše spokojenost zaručena. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc s reklamací, neváhejte nás kontaktovat.

Máte dotazy?

expert
Zeptejte se našeho experta
Jsme online po-pá: 9-16 hod
Jan Novotný
Produktový specialista
987 654 321

Ai Asistent

Loading...