Postup při reklamaci
Postup při reklamaci v Bikeshopu
V Bikeshopu se snažíme zajistit, aby byli naši zákazníci vždy spokojeni s nákupem. Pokud však dojde k problémům s výrobkem, nabízíme jednoduchý a přehledný postup pro vyřízení reklamace.
1. Identifikace problému
- Zjistěte závadu: Nejprve pečlivě zkontrolujte produkt a zjistěte, jaký problém se vyskytl. Pokuste se problém detailně popsat, abychom mohli reklamaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřídit.
2. Příprava potřebných dokumentů
- Doklad o nákupu: Připravte si doklad o nákupu (fakturu nebo účtenku), který je nutný k uplatnění reklamace.
- Záruční list: Pokud byl k produktu přiložen záruční list, připojte jej k reklamaci.
3. Kontaktování zákaznické podpory
- Telefonicky nebo e-mailem: Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonicky na čísle [telefonní číslo] nebo e-mailem na adrese [e-mailová adresa]. Popište problém a přiložte fotografii nebo video závady, pokud je to možné.
- Formulář pro reklamaci: Můžete také vyplnit formulář pro reklamaci na našich webových stránkách www.bikeshop.cz/reklamace. Vyplňte všechny požadované údaje a přiložte potřebné dokumenty.
4. Odeslání reklamovaného zboží
- Balení produktu: Pečlivě zabalte reklamovaný produkt, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
- Přiložení dokumentů: K balíku přiložte kopii dokladu o nákupu, záruční list (pokud je k dispozici) a vyplněný reklamační formulář.
- Adresa pro zaslání: Odesílejte balík na adresu: Bikeshop, [adresa prodejny/skladu].
5. Vyřízení reklamace
- Potvrzení přijetí: Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky o přijetí reklamace.
- Posouzení reklamace: Reklamaci posoudíme co nejdříve, obvykle do 30 dnů od přijetí reklamace. V případě potřeby vás budeme kontaktovat s žádostí o další informace.
- Rozhodnutí: Po posouzení reklamace vás budeme informovat o výsledku. Pokud bude reklamace uznána, nabídneme vám opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.
6. Závěrečná fáze
- Oprava nebo výměna: Pokud bude produkt opraven nebo vyměněn, zašleme vám jej zpět na naši náklady.
- Vrácení peněz: Pokud bude reklamace uznána a zvolíte vrácení peněz, částka bude převedena na váš bankovní účet do 14 dnů od rozhodnutí o reklamaci.
Kontaktní údaje
- Telefon: [telefonní číslo]
- E-mail: [e-mailová adresa]
- Adresa: Bikeshop, [adresa prodejny/skladu]
V Bikeshopu se snažíme vyřídit všechny reklamace co nejrychleji a nejefektivněji, aby byla vaše spokojenost zaručena. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc s reklamací, neváhejte nás kontaktovat.